Gratis levering binnen 2-3 dagen

Verzending op dezelfde dag als u vóór ochtend bestelt, behalve op zaterdag en zondag

Superkoffies.be
0

Verkoopvoorwaarden

Een presentatie
Deze algemene verkoopvoorwaarden zijn van toepassing op de verkoop van producten die door Superkoffies.be op de markt worden gebracht en zijn van toepassing op elk koopcontract dat via de winkel Superkoffies.be tussen de verkoper en de klant wordt gesloten.
Door gebruik te maken van de diensten die door de site worden aangeboden, gaat u ermee akkoord deze algemene voorwaarden te aanvaarden.
B - Aanvaarding van de verkoopvoorwaarden
bestelling. De aanvaarding geldt als stilzwijgend, indien een afwijkende mening op geen enkele wijze aan de Klant kenbaar wordt gemaakt. Door een bestelling te plaatsen via de verschillende middelen die op de site worden aangeboden en aangegeven, verklaart de Klant kennis te hebben genomen van alle tijdens de aankoopprocedure verstrekte informatie en aanvaardt hij volledig de algemene en betalingsvoorwaarden die hieronder zijn weergegeven.
2. Als de Klant een eindverbruiker is (d.w.z. een natuurlijke persoon die het goed koopt voor doeleinden die geen verband houden met zijn beroepsactiviteit), zal hij, zodra de onlineaankoopprocedure is voltooid, een elektronische kopie afdrukken of opslaan en in alle gevallen bewaren deze algemene verkoopvoorwaarden, in overeenstemming met de bepalingen van de artikelen 3 en 4 van Wetsdecreet nr. 185/1999 over verkoop op afstand en de daaropvolgende wijzigingen en/of toevoegingen.
3. Elk recht van de Klant op schadevergoeding of compensatie is uitgesloten, evenals elke contractuele of buitencontractuele aansprakelijkheid voor directe of indirecte schade aan personen en/of zaken, veroorzaakt door het niet, zelfs gedeeltelijk, aanvaarden van een bestelling. .
4. De Klant ontslaat het bedrijf Supercafes.fr van elke aansprakelijkheid die voortvloeit uit de levering van onjuiste belastingdocumenten als gevolg van fouten met betrekking tot de gegevens die door de Klant zijn verstrekt op het moment van registratie, waarbij de Klant als enige verantwoordelijk is voor de juiste invoergegevens op het moment van registratie. tijdstip van registratie op de site.
C - Hoe te kopen
1. De Klant mag alleen de producten kopen die aanwezig zijn in de elektronische catalogus van Superkoffies.be op het moment van het plaatsen van de bestelling en die beschikbaar zijn in de winkel van Superkoffies.be, zoals beschreven in de respectievelijke informatiebladen en tegen de prijs die wordt aangegeven op het moment van het plaatsen van de bestelling. bestelling plaatsen van de bestelling. commando, commando zelf. Het is duidelijk dat de afbeelding bij de beschrijving van een product mogelijk niet perfect representatief is voor de kenmerken ervan, maar kan verschillen in kleur, maat en accessoireproducten in de afbeelding. Alle informatie over aankoophulp is bedoeld als eenvoudig generiek informatiemateriaal.
bestelling.
In het bericht worden alle door de Klant ingevoerde gegevens opnieuw voorgesteld, die zich ertoe verbindt de juistheid ervan te verifiëren en eventuele correcties zo snel mogelijk door te geven, volgens de voorwaarden die in dit document worden beschreven.
3. In geval van niet-aanvaarding van de bestelling verbindt Superkoffies.be zich ertoe de Klant zo snel mogelijk op de hoogte te stellen.

D - Betalingsvoorwaarden
1. Rembours. Bij deze betaalmethode, indien vermeld in de aankondiging, alleen mogelijk in de Italiaanse staat, wordt een extra bijdrage toegepast op het totale bestelbedrag, dat terug te vinden is in elke individuele aankondiging. De betaling moet contant worden gedaan aan de koerier, met een exact bedrag, of met een CIRCULAIRE cheque, betaalbaar aan de koerier die de levering zal uitvoeren (BANKcheques worden niet geaccepteerd door de koerier). Communicatie met de Klant van de vervoerder die voor de levering zorgt, gebeurt op de manier zoals aangegeven op de site.
2. Vooruitbetaling per bank. Bij deze betaalmethode vindt het vertrek van het gekochte uitsluitend plaats op het tegoed van de zichtrekening op naam van Superkoffies.be  De klant moet de overboeking uitvoeren binnen 5 werkdagen vanaf de datum van aanvaarding van de bestelling, anders wordt de bestelling geacht automatisch te zijn geannuleerd.
De reden die bij de overschrijving moet worden vermeld, moet het bestelnummer en de datum waarop deze is gedaan, evenals de voor- en achternaam van de bestellinghouder bevatten, en moet ook worden vermeld op de bankgegevens die rechtstreeks door Supercafes worden verstrekt. . Fr.
3. Creditcard. In geval van aankoop met een creditcard wordt de transactie uitgevoerd via het Paypal.com-portaal (VISA - MASTERCARD - OPLAADBAAR - NO AMERICAN EXPRESS). Het bedrag met betrekking tot de gekochte goederen wordt van de creditcard van de klant afgeschreven op het moment dat de goederen daadwerkelijk worden uitgevoerd.
Tijdens de aankoopprocedure kan Superkoffies.be op geen enkel moment de informatie met betrekking tot de kaart achterhalen.
3. Creditcard. In geval van aankoop met een creditcard wordt de transactie uitgevoerd via het Paypal.com-portaal (VISA - MASTERCARD - OPLAADBAAR - NO AMERICAN EXPRESS). Het bedrag met betrekking tot de gekochte goederen wordt van de creditcard van de klant afgeschreven op het moment dat de goederen daadwerkelijk worden uitgevoerd.
Tijdens de aankoopprocedure kan Supercafes.fr op geen enkel moment de informatie met betrekking tot de bankkaart van de koper kennen, aangezien deze rechtstreeks wordt ingevoerd op de website van de bank die de transactie beheert; aangezien er geen gegevensoverdracht plaatsvindt, bestaat er geen mogelijkheid dat deze gegevens worden onderschept. Geen enkel computerarchief van Superkoffies.be  bevat of bewaart dergelijke gegevens. Bijgevolg kan Superkoffies.be niet aansprakelijk worden gesteld voor frauduleus en misbruik van bankkaarten door derden bij het betalen van producten die op haar site zijn gekocht.
Superkoffies.be behoudt zich het recht voor om aanvullende informatie van de klant te vragen of om hem kopieën te sturen van documenten die het eigendom van de gebruikte kaart bewijzen. Bij gebrek aan de vereiste documentatie behoudt Superkoffies.be zich het recht voor om de bestelling niet te accepteren.

E - Transactiebeveiliging
Online creditcardtransacties worden rechtstreeks op de website van de Bank uitgevoerd, via een beveiligde server die gebruik maakt van het SSL-beveiligingssysteem. Met dit protocol, dat door Verisign is gecertificeerd, kunt u communiceren op een manier die onderschepping, wijziging of vervalsing van informatie vermijdt. Supercafes.fr heeft geen kennis van de creditcardgegevens die door uw klanten worden gebruikt.
F - Leveringsmethoden
Superkoffies.be  kan alleen bestellingen accepteren waarvan de levering op Italiaans grondgebied moet plaatsvinden. Levering naar de steden Livigno en Campione d'Italia is echter uitgesloten.
Voor elke bestelling die in de Superkoffies.be winkel wordt geplaatst, geeft Superkoffies.be een belastingbewijs af (of factuur op uitdrukkelijk verzoek van de klant, op te vragen op het moment van aankoop en NIET daarna, in overeenstemming met artikel 1, paragraaf 100 van L 244/2007, of zonder toepassing van BTW, onder het belastingregime voor jonge ondernemers en reizende werknemers in overeenstemming met artikel 27, paragrafen 1 en 2 van Wetsdecreet 98/2001, bovendien het niet toepassen van bronbelasting als borg wordt verstrekt in overeenstemming met de bepaling van de Revenue Agency 22.10.2011 prot.185820) van het verzonden materiaal.
Voor de afgifte van het belastingdocument zijn de door de Klant bij de bestelling verstrekte gegevens authentiek.
Na uitgifte is geen wijziging meer mogelijk van de factuur en/of het ontvangstbewijs.
Verzendkosten zijn de verantwoordelijkheid van de klant en worden expliciet vermeld op het moment dat de bestelling voor individuele producten wordt geplaatst.
De betaling van de goederen door de Klant gebeurt volgens de bij de bestelling gekozen methode.
De goederen reizen in een verpakking die rechtstreeks door de fabrikant is gemaakt of in dozen.
De levertijden voor gekochte goederen variëren afhankelijk van het product en worden aangegeven op de site.
Er kan geen verantwoordelijkheid worden toegeschreven aan Supercafes.fr in geval van vertraging in de bestelling of levering van de bestelde producten.
Tenzij expliciet vermeld, wordt de levering op straatniveau verwacht.

Wanneer de goederen door de vervoerder worden afgeleverd, is de Klant verplicht het volgende te controleren:
- dat het aantal geleverde pakketten overeenkomt met wat op de factuur staat vermeld;
- dat de verpakking intact, niet beschadigd, nat of in ieder geval gewijzigd is,
Elke schade of discrepantie in het aantal pakketten of informatie moet onmiddellijk worden gemeld aan de vervoerder die de levering uitvoert. Zodra het document van de vervoerder is ondertekend, kan de Klant geen bezwaar meer maken tegen de uiterlijke kenmerken van het geleverde.
Elk probleem met betrekking tot de fysieke integriteit, correspondentie of volledigheid van de ontvangen producten moet binnen 8 dagen na levering worden gemeld.
In geval van niet-verwijdering binnen 5 werkdagen nadat de apparatuur die in voorraad is in de magazijnen van de vervoerder vanwege herhaalde onmogelijkheid om te leveren op het adres dat de Klant bij de bestelling heeft opgegeven, kan Superkoffies.be  in dit geval een extra vergoeding vragen aan de betaalde prijs als gevolg van gemaakte magazijnkosten en betaald door de vervoerder aan Superkoffies.be
Eventuele meldingen die verder gaan dan de bovengenoemde termijnen worden niet in behandeling genomen. Bij elke aangifte neemt de Klant de volledige verantwoordelijkheid op zich voor wat er wordt aangegeven.


G - Bezorgkosten
De verzendkosten worden op de site aangegeven in overeenstemming met de bestelde goederen op het moment van de bestelling en zijn in ieder geval de verantwoordelijkheid van de klant.
H - Herroepingsrecht
1. In overeenstemming met art. 64 en volgende van wetsdecreet n. 206/2005, als de Klant een consument is (d.w.z. een natuurlijke persoon die het goed koopt voor doeleinden die geen verband houden met zijn beroepsactiviteit, of de aankoop niet doet door een BTW-nummer op te geven in het bestelformulier bij Superkoffies.be ), heeft het recht om de koopovereenkomst om welke reden dan ook te ontbinden, zonder enige boete en onverminderd het bepaalde in punt 3 hieronder.
2. Om dit recht uit te oefenen, moet de Klant de mededeling per aangetekende brief met ontvangstbevestiging sturen binnen 10 werkdagen vanaf de datum van ontvangst van de goederen naar: Superkoffies.be, Viale Cavour 74, 43039 Salsomaggiore T. (PR)
Zodra we de bovengenoemde kennisgeving van herroeping hebben ontvangen, zal de klantenservice van Superkoffies.be Italië de klant onmiddellijk instructies geven over het retourneren van de goederen, die Superkoffies.be  Italië binnen 10 werkdagen na ontvangst moeten bereiken. klant. . (zie art. 67 n. 1 C.d.C.)
3. Aan het herroepingsrecht zijn de volgende dwingende voorwaarden verbonden:
- op het gekochte product in zijn geheel is de wet van toepassing; het is niet mogelijk om slechts een deel van het gekochte product terug te trekken (bijvoorbeeld accessoires, bijgevoegde software, enz.);
- het gekochte artikel moet intact zijn en worden teruggestuurd in de originele verpakking, compleet in al zijn onderdelen (inclusief de verpakking en alle documentatie en accessoires: handleidingen, kabels, enz.) om schade aan de originele verpakking van het artikel te beperken, raden wij aan, waar mogelijk, om het in een tweede doos te plaatsen, vermijd in alle gevallen het aanbrengen van labels of plakband rechtstreeks op de originele verpakking van het product;
- het goed dat onderworpen is aan de uitoefening van het herroepingsrecht moet worden teruggestuurd in een normale staat van bewaring, zoals het werd bewaard en mogelijk met normale zorgvuldigheid werd gebruikt: gebruikte producten die tekenen van schade of vuil vertonen, worden dus niet aanvaard en die kan daarom niet langer als intact worden beschouwd;
- de verzendkosten voor het retourneren van de goederen zijn voor rekening van de klant;
- verzending, tot het ontvangstbewijs in ons magazijn onder de volledige verantwoordelijkheid van de klant valt;
- in geval van schade aan de goederen tijdens het transport, zal Superkoffies.be geven
mededeling aan de Klant van het incident (binnen 5 werkdagen na ontvangst van de goederen in zijn magazijnen), zodat deze snel een claim kan indienen bij de vervoerder van zijn keuze en terugbetaling van de waarde van de goederen kan verkrijgen (indien verzekerd); in dit geval wordt het product aan de Klant ter beschikking gesteld voor retournering, waardoor het herroepingsverzoek wordt geannuleerd;
- Supercafes.fr is op geen enkele manier verantwoordelijk voor schade of diefstal/verlies van goederen die worden geretourneerd door onverzekerde zendingen; bij aankomst in het magazijn wordt het product onderzocht op schade of wijzigingen die niet door transport zijn veroorzaakt. Indien de originele verpakking en/of verpakking beschadigd is, zal Superkoffies.be  een percentage van de verschuldigde terugbetaling, in geen geval meer dan 25% ervan, inhouden als bijdrage in de reparatiekosten.
In geval van verval van het herroepingsrecht zal Superkoffies.be het gekochte artikel terugsturen naar de afzender, waarbij de verzendkosten aan de afzender in rekening worden gebracht.
4. In de volgende gevallen is het herroepingsrecht uitgesloten:
- voor artikelen op maat of speciaal voor de klant besteld
- Het herroepingsrecht wordt niet erkend voor degenen die kopen onder vermelding van een BTW-nummer
- geheim gebruik van de woning;
- retourneren van verzegelde producten, eenmaal geopend,
- of de artikelen getest en gebruikt zijn;
- ontbreken van de originele buitenverpakking en/of binnenverpakking;
- afwezigheid van elementen die integraal deel uitmaken van het product (accessoires, kabels, handleidingen, onderdelen, enz.);
- schade aan het product om andere redenen dan het transport of, in het geval van mobiele telefoons, het ontbreken van de beschermende films.

5. Superkoffies.be  zal de klant het volledige reeds betaalde bedrag zo snel mogelijk en in ieder geval binnen 30 dagen vanaf de datum van ontvangst van het herroepingsbericht terugbetalen, na ontvangst van de goederen die het voorwerp uitmaken van de herroeping, door middel van van een overboeking van het afgeschreven bedrag naar de creditcard of per bankoverschrijving. In dit laatste geval is het aan de klant om zo snel mogelijk de bankgegevens door te geven waarop hij de terugbetaling kan verkrijgen (ABI-code - CAB - Zichtrekening van de factuurhouder).
6. Het herroepingsrecht gaat volledig verloren als gevolg van het ontbreken van de essentiële voorwaarde van integriteit van de goederen (verpakking en/of de inhoud ervan), in gevallen waarin Superkoffies.be opmerkt:
- het ontbreken van de originele buitenverpakking en/of binnenverpakking;
- de afwezigheid van samenstellende elementen van het product (accessoires, kabels, handleidingen) of afwijkingen in het product zelf;
- schade aan het product om andere redenen dan het transport;
- een staat van vervuiling van het product als gevolg van het gebruik ervan, waardoor de integriteit ervan in gevaar is gebracht.
De transportkosten en risico's voor het retourneren van het product zijn volledig de verantwoordelijkheid van de klant.
Het retourneren van producten die niet intact, beschadigd of zonder originele accessoires en uitrusting zijn, wordt niet geaccepteerd en wordt daarom teruggestuurd naar de afzender met een verdere verhoging van de transportkosten. In geval van verval van het herroepingsrecht zal Superkoffies.be het gekochte artikel terugsturen naar de afzender, waarbij de verzendkosten aan de afzender in rekening worden gebracht.
I - Garanties
1. Alle producten die door Superkoffies.be op de markt worden gebracht, vallen onder de conventionele garantie van de fabrikant en onder de garantie van 24 maanden wegens gebrek aan overeenstemming, in overeenstemming met Wetsbesluit nr. 24/02. Om van de garantie gebruik te kunnen maken, moet de Klant de factuur bewaren die hij bij de gekochte goederen zal ontvangen.
2. De conventionele garantie van de fabrikant wordt verstrekt zoals geïllustreerd in de documentatie in de productverpakking. Indien het defect, na tussenkomst van een Erkend Servicecentrum, niet gedekt wordt door de conventionele garantie van de fabrikant, worden de door de Erkende Dienst vereiste verificatie- en reparatiekosten, evenals de transportkosten, indien van toepassing, aan de Klant gefactureerd. De verzendkosten naar ons hoofdkantoor in Salsomaggiore T (PR), Via Cavour 74 en vice versa, naar het door de koper aangegeven adres, zijn voor rekening van laatstgenoemde.
3. De garantie van 24 maanden in overeenstemming met Wetsbesluit nr. 24/02 is van toepassing op producten die een gebrek aan conformiteit vertonen, op voorwaarde dat ze correct worden gebruikt, in overeenstemming met het gebruik waarvoor ze bedoeld zijn en zoals voorzien in de bijgevoegde technische documentatie. Deze garantie is, in overeenstemming met Wetsdecreet N. 24/92, uitsluitend voorbehouden aan de particuliere consument (natuurlijke persoon die goederen koopt voor doeleinden die geen verband houden met zijn beroepsactiviteit, of die de aankoop doet zonder een BTW-nummer op te geven in de vouchercontrole). In geval van gebrek aan conformiteit verbindt Supercafes.fr zich ertoe, zonder kosten voor de Klant, de conformiteit van het product te herstellen door reparatie/vervanging of prijsverlaging, tot de beëindiging van het contract. Als er, na tussenkomst van een Erkend Servicecentrum, geen gebrek aan conformiteit mag zijn in overeenstemming met Wetsdecreet nr. Vanaf 24/02 worden de door Erkende Assistentie gevraagde verificatie- en reparatiekosten, evenals eventuele transportkosten, aan de Klant gefactureerd.
Vervangingen in geval van DOA (Dead On Arrival: product werkt niet bij levering) vinden alleen plaats als dit uitdrukkelijk door de fabrikant is voorzien. De timing van productvervanging of reparatie hangt uitsluitend af van het beleid van de fabrikant.
4. In het geval dat Superkoffies.be om welke reden dan ook niet in staat is een product onder garantie te vervangen (gerestaureerd of vervangen), kan het, met voorafgaande toestemming van de Klant, overgaan tot vervanging van het product. (als het nog op de prijslijst staat) of met een ander product met dezelfde kenmerken en waarde, of, ten slotte, de uitgifte van een kortingsbon van hetzelfde bedrag die kan worden besteed aan een ander product, geldig gedurende 6 maanden vanaf het moment van uitgave.
5. Er kan geen schade worden geclaimd van Superkoffies.be voor enige vertraging bij het uitvoeren van reparaties of vervanging van producten onder garantie.
6. In gevallen waarin de toepassing van garanties voorziet in de teruggave van het product, moeten de goederen door de Klant worden teruggestuurd in de originele verpakking, compleet in al zijn onderdelen (inclusief de verpakking en eventuele documentatie en toebehoren: handleidingen, kabels, enz.).
L - Vertrouwelijkheid

De persoonlijke gegevens die bij het plaatsen van de bestelling worden gevraagd, worden verzameld door Superkoffies.be en door de door haar gemachtigde adviseurs en verwerkt op computer- en papieren media, om te voldoen aan de verplichtingen die voortvloeien uit het met de Klant gesloten contract en zullen in geen geval worden en zonder reden overgedragen aan derden. Supercafes.fr garandeert zijn klanten de naleving van de wetgeving inzake de verwerking van persoonsgegevens, beheerst door de privacycode waarnaar wordt verwezen in het wetsdecreet. N.196 van 30.06.03. De verwerkingsverantwoordelijke is Superkoffies.be Via Cavour 74 Salsomaggiore T. (PR) in de persoon van de pro-tempore wettelijke vertegenwoordiger.
De klant heeft op elk moment het recht om zijn toestemming voor de verwerking van persoonsgegevens in te trekken door een schriftelijke mededeling te sturen naar het hoofdkantoor van Superkoffies.be
M - Klachten
Eventuele klachten moeten worden gericht aan Superkoffies.be, Via Cavour 74 Salsomaggiore T.
N - Jurisdictie en toepasselijk recht
Het verkoopcontract tussen de klant en Supercafes.fr wordt gesloten in Italië en wordt beheerst door het Italiaanse recht. Voor de beslechting van burgerlijke en strafrechtelijke geschillen die voortvloeien uit het sluiten van deze verkoopovereenkomst op afstand, is, als de Klant een consument is, de territoriale jurisdictie die van het referentieforum van zijn woonplaats; in alle andere gevallen is de territoriale jurisdictie uitsluitend die van het Hof van Parma (Italië).
O - Voorwaarden
De voorwaarden in dit document kunnen zonder voorafgaande kennisgeving door Supercafes.fr worden gewijzigd en zijn geldig vanaf de datum van publicatie in de Superkoffies.be winkel.
Informatie
  • Wie zijn we
  • Verkoopvoorwaarden
    Vervoer
    Betalingen
    Facturering
    Recht om in te trekken
    Privacy
  • Waarom voor ons kiezen
  • Over ons
  • Alle merken en logo's op deze site zijn eigendom van hun respectievelijke eigenaren.

    Contact
    MA.CO S.r.l
    Viale Cavour 74 ter, 43039
    Salsomaggiore Terme - Parma
    info@superkoffies.be
    Tel +39 0524.206559
    Cell & Whatsapp +39 328.1535797
    Suivez-nous sur

    © 2025 MA.CO S.r.l - Viale Cavour 74 ter - 43039 Salsomaggiore Terme - Parma - C.F. e P.iva 02815660341 - REA: PR - 269261 - Capitale sociale 22.500 € i.v.

    info@superkoffies.be | Cookie Policy | Website by Clicom
    Deze website maakt gebruik van cookies
    Met cookies kunnen we inhoud en advertenties personaliseren, functies voor sociale media aanbieden en ons verkeer analyseren. We delen ook informatie over uw gebruik van onze site met onze sociale media-, advertentie- en analysepartners, die deze kunnen combineren met andere informatie die u aan hen hebt verstrekt of die zij hebben verzameld tijdens uw gebruik van hun diensten.
    Benodigdheden
    Statistieken
    Alles toestaan Selectie toestaan Weigeren
    Cookie-instellingen
    Benodigdheden
    Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken door basisfuncties zoals paginanavigatie en toegang tot beveiligde delen van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet goed functioneren.
    Statistieken
    Statistische cookies helpen website-eigenaren, door anoniem informatie te verzamelen en te rapporteren, om te begrijpen hoe bezoekers omgaan met websites.